Tajemniczy Klient. Praktyczny poradnik (ebook)

Każdego dnia setki ludzi w całym kraju „udaje zwyczajnych klientów”, którzy wnikliwie obserwują, opisują i analizują  w najdrobniejszych szczegółach zachowania pracowników obsługi. Kto wie czy osoba stojąca przed nami w kolejce, lub klient, którego obsłużyliśmy w niemiły sposób był właśnie takim audytorem?

Z każdym rokiem wzrasta liczba przeprowadzanych badań tego typu i coraz więcej firm „ucieka się do podstępu”, by lepiej poznać działania swoich pracowników. Dziś niemal każda firma badawcza w Polsce oraz liczne agencje reklamowe i PR mają technikę mystery shoppingu w swojej ofercie. W ciągu roku przeprowadzają one kilkadziesiąt tysięcy takich badań i czerpią z tego coraz większe zyski.

Zobacz koniecznie nasz ebook
Tajemniczy Klient. Praktyczny poradnik
w cenie 19, 90 zł 

Znajdziesz w nim informacje m.in. na temat:

  • Co jest istotą techniki mystery shopping?
  • Jak przebiegał rozwój tej techniki?
  • Jakie są jej zalet i wad?
  • Jakie są  możliwe sposoby zastosowania?
  • Kto i gdzie przeprowadza badania mystery shopping?
  • Jak przebiega typowe badanie?
  • Kto może zostać tajemniczym klientem i ile może dzięki temu zarobić?
  • Czy można rozpoznać tajemniczego klienta?
  • Jakie działania w trakcie badań możemy uznać za etyczne?
  • Jak wyniki badań mogą zostać wykorzystane w polityce personalnej firmy?

Zapewne zadasz sobie pytanie, o to co wyróżnia tą publikację od innych, jej podobnych. Jeśli tak, to już śpieszymy z wyjaśnieniem:

  1. Po pierwsze jest to praca napisana przez Polaka. Nie będzie to zatem kolejne tłumaczenie obcojęzycznych książek, opisujących rzeczywistość i realia znacznie odbiegające od naszych. Jest to również autorskie opracowanie oparte na wiedzy i doświadczeniu autora, które ma przynajmniej częściowo zapełnić lukę na polskim rynku wydawniczym.
  2.  Po drugie napisana jest przez osobę, która poznała na „własnej skórze” zastosowanie tej techniki w praktyce. Przy jej pomocy oceniano moją pracę, zaangażowanie, realizowanie wytycznych nałożonych przez kadrę zarządzającą firmy oraz umiejętności komunikacji i aktywnej sprzedaży. Ja sam również oceniam innych. Dlatego nie są mi obce zarówno plusy, jak i minusy stosowania tej techniki. Dziś chciałbym Drogi Czytelniku podzielić się z tobą swoją wiedzą i spostrzeżeniami.

Naszą publikację kierujemy głównie do przedsiębiorców zainteresowanych użyciem techniki mystery shopping, pracowników podlegających tego rodzaju cyklicznym badaniom oraz wszystkich osób myślących o karierze w tej branży.  Wierzymy, że zebrany i opracowany przez nas materiał okaże się cennym wsparciem i pomocą w dalszej Twojej pracy. Liczymy także, że dzięki tej pozycji więcej przedsiębiorstw w Polsce zdecyduje się na systematyczne prowadzenie badań mystery shopping, a to może wyjść im tylko na zdrowie. W końcu kto z nas nie lubi być miło i profesjonalnie obsługiwany?

 Dane:
  • Autor: Jakub Frankiewicz
  • Tytuł: Tajemniczy Klient. Praktyczny poradnik
  • Data wydania: 2012
  • Język publikacji: polski
  • Liczba stron: 42
  • Wydawca: Accoona Sp. zo.o.
  • Seria wydawnicza: Bezpieczna działalność na rynkach finansowych.
  • ISBN: 978-83-63655-01-3    

Wypełniony formularz zamówienia prześlij mailem na adres biuro@amola.pl lub faksem na numer 17 7834055