Komunikat: Ubezpieczenia dla Biur Usług Płatniczych

Uprzejmie informujemy, iż w dniu wczorajszym, po rozmowach z KNF, do wszystkich partnerów AMOLA SYSTEM drogą mailową wysłaliśmy ważne informacje dotyczące sposobu przesunięcia terminu wykupienia ubezpieczenia OC na 24 kwietnia 2012. Jesteśmy wdzięczni, iż Instytucje Nadzoru przychyliły się do naszej pisemnej prośby i wskazały sposób rozwiązania tego problemu, Jednocześnie wyrażamy przekonanie, iż do tego czasu Towarzystwa Ubezpieczeniowe do których wystąpiliśmy z prośbą o ofertę, przygotują dla Państwa odpowiedni produkt ubezpieczeniowy w cenie, która nie obciąży w sposób znaczący budżetów Biur Usług Płatniczych.

Osoby, które są w trakcie negocjacji warunków współpracy prosimy o jak najszybsze zakończenie spraw formalnych, tak aby i Państwo mogli wykorzystać te informacje, gdyż podjęcie błędnych decyzji w najbliższych dniach / tygodniach skutkować może nieodwracalnymi konsekwencjami w tym temacie.

W związku z wieloma pytaniami w jaki sposób możemy pomóc Państwu w optymalizacji kosztów oraz ewentualnym zwiększeniu zysku z prowadzenia Biura Usług Płatniczych, uprzejmie informujemy, iż przygotowaliśmy pakiet informacji dla Partnerów AMOLA SYSTEM, pozwalających zarówno przyjrzeć się optymalizacji kosztów w Państwa biznesie, jak i zwiększyć przychody z prowadzonej dotychczas działalności.

Informacje te znajdą Państwo w serwisach www.amola.pl w zakładce oferta oraz www.kruszce.accadia.pl. Dodatkowo zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr telefonów 17 850 74 24

Osoby przystępujące do Projektu AMOLA SYSTEM pragniemy uspokoić iż każdy kto do końca stycznia przyszłego roku rozpocznie współprace będzie miał dostęp do WSZYSTKICH materiałów archiwalnych w tym ofert oraz propozycji rozwiązań biznesowych. 

Zapraszamy także do zapoznania się ze szczegółami przygotowanych dla Państwa ofert współpracy: