Z informacji uzyskanych od Millennium Bank wynika, że wraz z początkiem 2013 r. roku Bank odnotował próby ataków phishingowych. Oszuści internetowi przy pomocy spreparowanej strony imitującej oryginalną stronę Millennium Banku oraz rozsyłanych maili z prośbą o aktualizację danych, próbowali wyłudzić od części klientów banku poufnych danych dotyczące dostępów do rachunków bankowych. Strona przeznaczona do ataku została już zablokowana, a pracownicy Millennium Banku prowadzą ciągły monitoring sieci. Jeśli jednak, któryś z Naszych Partnerów otrzymał taką wiadomość, to powienien ją zignorować i natychmiast usunąć. Natomiast w przypadku podania swoich danych dostępowych na fałszywej strony, zalecamy niezwłoczne skontakowanie się z działem pomocy Millennium Bank.
Zapraszamy także do zapoznania się z tekstem: 10 rzeczy, o których musisz pamiętać korzystając z bankowości elektronicznej.