Jeśli prowadzisz już własną agencję bankową i nie akceptujesz nowych warunków współpracy, to pamiętaj że mamy dla ciebie alternatywne rozwiązanie. Zostań właścicielem Biura Usług Płatniczych już teraz a my pomożemy Ci zorganizować całość przedsięwzięcia.
Dlaczego warto? Zobacz sam:
-
Sam decydujesz o czasie pracy i wysokości swojej prowizji,
-
Nikt nie narzuci Ci jak ma wyglądać lokal i ile ma znajdować się w nim krzeseł,
-
Nikt nie narzuci Ci uciążliwych planów sprzedażowych kredytów, kart kredytowych czy rachunków bankowych. To Ty decydujesz co sprzedajesz,
-
Możesz połączyć przyjmowanie wpłat z dodatkowymi usługami oferowanymi Klientom,
-
Sam decydujesz w jaki sposób będziesz reklamował swoje Biuro,
-
Nikt nie będzie wymagał dodatkowych zabezpieczeń finansowych.
Nie zapomnij również, że założenie Biura Usług Płatniczych oznacza:
-
minimum formalności, które załatwisz w ciągu kilku dni,
-
minimalnych inwestycji nie przekraczających kwoty 1000 zł.
-
Gwarantujemy pełną pomoc i wsparcie zarówno w kwestiach prawnych jak i w praktycznym zorganizowaniu Biura.
Gotowy na zmianę? Zadzwoń 17 850 74 24 lub napisz biuro@amola.pl
W ramach Projektu Amola zapewnimy swobodę działania oraz:
-
Profesjonalny i wszystkomający program kasjerski Sezam 2.0 Professional,
-
Pomoc w dostosowaniu się do wymogów prawnych,
-
Dostęp do aktualnych informacji oraz procedur,
-
Wsparcie techniczne i merytoryczne na każdym etapie współpracy,
-
Dostęp do najlepszej oferty przelewów masowych w wiodących bankach,
- Uczciwe i partnerskie warunki współpracy – zarabiamy, tylko wtedy kiedy ty zarabiasz.
Całkowity koszt współpracy: 5 groszy netto /przelew